fbpx

Μαρ 2019

Η πρωτεΐνη ανήκει στην κατηγορία των μακροθρεπτικών συστατικών και, έχοντας πολλαπλό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, η σημασία της είναι μεγάλη.   Η πρόσληψη της είναι συνυφασμένη με την άσκηση και τη μυϊκή δύναμη και όχι άδικα αφού οι πρωτεΐνες αποτελούν

Η βελτίωση της απόδοσης είναι ένας από τους βασικούς στόχους των αθλητών και των ασκούμενων. Εκτός από την κατάλληλη και συχνή προπόνηση, η διατροφή αποτελεί σημαντικό παράγοντα στη ενίσχυση της αντοχής και της απόδοσης.   Συνήθως, η οδηγία των ειδικών είναι να

Η ρύθμιση του σωματικού βάρους, μέσω απώλειας λίπους, αποτελεί μια κλασική μέθοδο βελτίωσης της αθλητικής απόδοσης, κυρίως σε αγωνίσματα που περιλαμβάνουν τη μεταφορά του σωματικού βάρους στο χώρο, καθιστώντας την προσπάθεια πιο οικονομική για το σώμα.   Η απώλεια του λίπους μπορεί

Η εξέλιξη της αθλητικής διατροφής σε συνδυασμό με τη διαρκή ανάγκη για βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων έχουν αναδείξει πληθώρα νέων συστατικών, τα οποία συνδέονται με εργογόνο δράση όταν καταναλώνονται πριν από την άσκηση. Ένα αρκετά υποσχόμενο συστατικό που έχει αναπτυχθεί

Η ισορροπία των υγρών στο σώμα μας κρίνεται απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας. Ακόμα και 2% μείωση στο σωματικό βάρος λόγω εφίδρωσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την αθλητικές επιδόσεις.   Η ημερήσια πρόσληψη υγρών ρυθμίζεται με εξαιρετικό τρόπο μέσω