fbpx

Ιούνιος 2019

Η απώλεια σωματικού βάρους απασχολεί πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Οι λόγοι πολλοί: βελτίωσης υγείας, απόκτηση αυτοπεποίθησης και καλύτερης ψυχολογίας, διευκόλυνση της καθημερινότητας, βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της απόδοσης στην περίπτωση αθλητών και αθλούμενων. Με ποιο τρόπο μπορούμε να κάνουμε πράξη

Η κατανάλωση πρωτεΐνης είναι αρκετά διαδεδομένη τόσο σε αθλητές και αθλούμενους κυρίως για την υποστήριξη της μυϊκής δύναμης και αποκατάστασης όσο και στο γενικό πληθυσμό ως μέρος διαφόρων προγραμμάτων απώλειας βάρους. Οι πρωτεΐνες είναι μακροθρεπτικά συστατικά απαραίτητα σε κάθε ζωντανό οργανισμό.

Υλικά 1 πακέτο ζελατίνη 1 φλιτζάνι νερό 250γρ γιαούρτι 2 scoops The Active Club Native Whey Protein Εκτέλεση Ζεσταίνουμε το νερό, χωρίς όμως να φτάσει σε σημείο βρασμού Σε ένα μεγάλο μπολ αναμιγνύουμε τη ζελατίνη με το νερό και φροντίζουμε η ζελατίνη να

Υλικά για 3 pancakes: 100γρ βρώμη 1 ολόκληρο αυγό και 3 ασπράδια 1κ.σ. σταφίδες Λίγη κανέλα 1 βανίλια 1κ.σ. ελαιόλαδο 1 μεσαία μπανάνα μελι   Εκτέλεση: Χτυπάμε στο μίξερ τη βρώμη, τα ασπράδια, το αυγό, τις σταφίδες, τη βανίλια και την

Υλικά: ½ φλ κινόα 1 φλ μανιτάρια Shiitake κομμένα σε φέτες 1κ.σ.καρύδια 1 σκελίδα σκόρδο 2κ.σ. κόκκινο κρασί 2κ.σ. λιαστή ντομάτα ψιλοκομμένη 1 κ.σ. ελαιόλαδο 1κ.σ. ξύδι 1φλ σπανάκι κομμένο 2κ.σ. τυρί κότατζ ή κατίκι Αλάτι-πιπέρι για τη γεύση     Εκτέλεση: