fbpx

Οκτώβριος 2019

Τορτίγια με τόνο (γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες, πολυφαινόλες και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα) (330kcal/τορτίγια)   Υλικά για 2 τορτίγιες: 1 κονσέρβα τόνος σε λάδι (ή νερό) καλά στραγγισμένος 3κ.σ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 πρέζα πιπέρι καγιέν ή καυτερή πάπρικα Χυμός λεμονιού 1

Ενεργειακό γιαούρτι με νιφάδες βρώμης, ταχίνι, μέλι και φρούτα (481kcal/μερίδα) Υλικά: 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 2 κ.σ. νιφάδες βρώμης 1 κ.γ. ταχίνι 1κ.γ. μέλι 1 ακτινίδιο κομμένο σε κυβάκια 1κ.γ. σταφίδες ή κράνμπερυ Κανέλα (προαιρετικά)   Εκτέλεση: Σε ταπεράκι ή σε

Μαραθώνιος, ένας αγώνας δρόμου 42 χλμ, που τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Οι μαραθώνιοι αγώνες ανά τον κόσμο συγκεντρώνουν χιλιάδες συμμετοχές ατόμων που επιθυμούν να αγωνιστούν και να ζήσουν αυτή τη μοναδική εμπειρία. Πρόκειται για μία διαδικασία