fbpx

Δεκέμβριος 2019

(ανά μερίδα: ενέργεια 382kcal, πρωτεΐνη 12,5γρ, υδατάνθρακες 60,5γρ, λιπαρά 11,6γρ) Υλικά 250 γρ κινόα 2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο 10 ντοματίνια ψιλοκομμένα, ιδανικά χωρίς σπόρους 1 σκελίδα σκόρδο, λιωμένη 1 καρότο, τριμμένο 1 μικρή κίτρινη πιπεριά, κομμένη σε κυβάκια 2 φρέσκα κρεμμυδάκια, κομμένα σε λεπτές φέτες 80 γρ σπόροι

(ενέργεια: 191,5 kcal, πρωτεΐνη: 27,75 γρ, υδατάνθρακες: 4,65γρ, λιπαρά: 5,95γρ) Υλικά 2 scoopsThe Active Club Premium Native Whey Protein 250ml γάλα αμυγδάλου/σόγιας χωρίς ζάχαρη 1 κ.γ. κακάο Λίγη κανέλα και μοσχοκάρυδο Προαιρετικά 2κ.γ. γλυκαντικό της αρεσκείας σας Εκτέλεση Προσθέστε το γάλα, την πρωτεΐνη

H εμφάνιση κάποιου κρυολογήματος ή γρίπης κατά τη διάρκεια του χειμώνα είναι λίγο πολύ αναμενόμενη. Οι απότομες και πολλές αλλαγές στη θερμοκρασία το φθινόπωρο και το χειμώνα αποτελούν συνήθως τον κύριο παράγοντα ασθένειας. Σε κάποιους εμφανίζεται αραιότερα ή ηπιότερα και

Η πιο σημαντική μυϊκή ομάδα είναι οι κοιλιακοί. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων , δεν εννοούμε να έχεις φέτες κοιλιακούς (αυτό είναι 80% θέμα διατροφής) αλλά να έχεις δυνατούς και σωστά γυμνασμένους κοιλιακούς. Για να καταλάβεις την σημαντικότητα της συγκεκριμένης μυϊκής ομάδας