fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

μισό grapefruit με κουτάλι, διατροφή για απώλεια βάρους

3 αλλαγες στη διατροφη σας για να χασετε κιλα

Κάθε φορά που θέλουμε να χάσουμε κιλά κάνουμε πολλές αλλαγές στη διατροφή μας και συνήθως δυσκολευόμαστε να ανταποκριθούμε σε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δοκιμάστε να κάνετε 3 απλές αλλαγές στη διατροφή σας χωρίς να στερείστε για να μάθετε να τρώτε σωστά, να μην παίρνετε κιλά αλλά και να είστε υγιείς.

Σωστοί συνδυασμοί

Στο πρωινό αλλά και σε κάθε γεύμα σας προσέξτε ώστε να μην επιλέγετε επεξεργασμένες τροφές που περιέχουν λιπαρά και μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Ετοιμάστε ένα πιάτο που να συνδυάζει φυτικές ίνες,  πρωτεΐνη και καλά λιπαρά.

Κάθε πότε πρέπει να τρώμε

Κάθε 3-4 ώρες καλό είναι να καταναλώνετε το γεύμα ή το σνακ σας για να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας όμως εάν δεν πεινάτε-ειδικά το πρωί- ακούστε το σώμα σας και φάτε όταν νοιώσετε την επιθυμία.

Πόσο πρέπει να τρώμε

Φυσικά πρέπει να αποφύγετε τις μεγάλες ποσότητες ακόμα και στο πρωινό. Αποφύγετε τα μεγάλα μπολ και τα πιάτα και μην ξεπερνάτε τις θερμίδες που έχετε ορίσει για κάθε γεύμα ή σνακ.

Εάν γυμνάζεστε καλό είναι να προτιμήσετε ένα σνακ με θρεπτικά συστατικά που θα σας δώσει ενέργεια. Δοκιμάστε την THE ACTIVE Club ENERGY BAR που περιέχει υδατάνθρακες από πολλαπλές πηγές για μεγαλύτερης διάρκειας ενέργεια, μαγνήσιο για σωστή λειτουργία των μυών και επικάλυψη με σταγόνες σοκολάτας! Έχει χαμηλές θερμίδες και σάκχαρα ενώ δεν περιέχει γλουτένη, φοινικέλαιο, χρωστικές ή συντηρητικά.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.