fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

μπολ με γιαούρτι, φρούτα, σύκα, ακτινίδιο, blueberry, κεράσι και λεμόνι, υγεία και διατροφή, fitness, καλές συνήθειες

4 λαθη που σαμποταρουν το προγραμμα διαιτας

Οι περισσότεροι άνθρωποι που ξεκινούν μια δίαιτα γνωρίζουν καλά πλέον ότι για να χάσουν κιλά δεν πρέπει να ακολουθήσουν μια δίαιτα-εξπρές ή αυτό που λέμε «χημική δίαιτα». Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποβάλλουμε τα περιττά κιλά, για να είμαστε υγιείς και να έχουμε ενέργεια. Εντούτοις, πολλοί κάνουμε κάποια λάθη που σαμποτάρουν την προσπάθειά μας. Ποια είναι αυτά;

Μετράτε θερμίδες

Φυσικά, οι θερμίδες είναι σημαντικές σε μια δίαιτα, όμως είναι δύσκολο να υπολογίσετε κάθε φορά πόσες θερμίδες περιέχει ένα γεύμα. Μην βασίζετε τη διατροφή σας στις θερμίδες αλλά στοχεύστε στο να κάνετε πάντα την πιο υγιεινή επιλογή. Προσέξτε τα λιπαρά και τη ζάχαρη και σε γεύματα που περιέχουν πρωτεΐνη.

Δεν βάζετε όλα όσα πρέπει στο πιάτο σας

Ένα γεύμα μπορεί να είναι διαιτητικό αλλά όχι και ιδανικό για τον μεταβολισμό σας. Προσπαθήστε να περιλάβετε σε κάθε πιάτο σας φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες έτσι ώστε να χορταίνετε.

Ανεβαίνετε συνέχεια στην ζυγαριά

Η ψυχολογία σας παίζει σημαντικό ρόλο στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά. Σύμφωνα με έρευνες, όμως, το να ανεβαίνει κανείς καθημερινά στη ζυγαριά μόνο καλό δεν κάνει σε μια δίαιτα. Για αυτό μην αγχώνεστε, ακολουθήστε το πρόγραμμά σας και ανεβείτε στη ζυγαριά μία φορά την εβδομάδα!

Δεν συνδυάζετε σωστή διατροφή και γυμναστική

Κάποιοι προσπαθούν να χάσουν κιλά κάνοντας γυμναστική και άλλοι απλά ακολουθώντας μια αυστηρή διατροφή. Το μυστικό για αποτελεσματική απώλεια βάρους όμως κρύβεται στον συνδυασμό αυτών των δύο. Σύμφωνα με έρευνες η απώλεια βάρους σχετίζεται 80% στην διατροφή και 20% στη γυμναστική!