fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

κοπέλα πάνω σε μπάλα pilates, υγεία και γυμναστική, fitness, ενέργεια, συμβουλές

4 tips για να εχετε περισσοτερη ενεργεια καθε φορα που γυμναζεστε

Μπορεί η γυμναστική να μας δίνει ενέργεια όμως συχνά μετά από μια απαιτητική ημέρα οι αντοχές δεν είναι αρκετές. Αν θέλετε να μείνετε πιστοί στο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείτε και να ασκείστε αποτελεσματικά, ανακαλύψτε 4 τρόπους για να έχετε περισσότερη ενέργεια κάθε φορά που πηγαίνετε γυμναστήριο.

 

1.Γερά θεμέλια
Για να έχετε ενέργεια πρέπει ο οργανισμός σας να είναι ενυδατωμένος. Φροντίστε να πίνετε νερό όλη τη διάρκεια της ημέρας αλλά και πριν και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Αν νιώσετε ότι διψάτε τότε ο οργανισμός σας είναι ήδη αφυδατωμένος για αυτό καλό είναι να καταναλώνετε μια καλή ποσότητα νερού κάθε 10 με 15 λεπτά.

 

2.Προπόνηση με διαλείμματα
Μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους γυμναστικής είναι η προπόνηση διαστημάτων. Σε αυτή τη μέθοδο, η προπόνηση γίνεται σε συγκεκριμένα λεπτά και ακολουθούν συγκεκριμένα διαλείμματα. Για παράδειγμα, επιλέξτε 8 ασκήσεις και αφιερώστε 4 λεπτά για κάθε άσκηση. Σε κάθε λεπτό αντιστοιχούν 20 δευτερόλεπτα διαλείμματος.

 

3.Ασκήσεις εκτός γυμναστηρίου
Μπορεί στο γυμναστήριο να ακολουθείτε συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά καλό είναι να περπατάτε ή να τρέχετε κι εκτός γυμναστηρίου. Αν ο καιρός είναι ζεστός, τότε θα κάψετε περισσότερες θερμίδες ενώ κατά τους χειμερινούς μήνες θα αλλάξετε παραστάσεις κάνοντας προθέρμανση έξω και συνεχίζοντας τη γυμναστική σας μέσα.

 

4.Σωστή διατροφή
Φροντίστε να καταναλώνετε σωστά γεύματα και σνακ πριν τη γυμναστική. Προτιμήστε γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνη αλλά και τροφές πλούσιες σε νερό και βιταμίνες όπως είναι τα φρούτα.