fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Χριστουγεννιάτικα γλυκά

5 διατροφικα λαθη που κανουμε τα Χριστουγεννα και πως θα τα αποφυγουμε

Τα Χριστούγεννα είναι η πιο γλυκιά γιορτή του χρόνου. Δεν είναι μόνο τα συναισθήματα αγάπης που μας κατακλύζουν, τα δώρα, τα κάλαντα και οι οικογενειακές στιγμές. Είναι και οι μυρωδιές από χριστουγεννιάτικες λιχουδιές και εδέσματα που τα συνοδεύουν. Τα χριστουγεννιάτικα κουλουράκια, τα μελομακάρονα, τα ζουμερά κρεατικά και οι σάλτσες είναι μέρος της παράδοσής μας και κάνουν αυτές τις μέρες πιο όμορφες. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι οι γιορτές είναι μια δικαιολογία για να ξεφύγουμε από τη δίαιτα και την ισορροπημένη διατροφή. Τα Χριστούγεννα είναι μια αφορμή για να αποδείξουμε στον εαυτό μας ότι ξέρουμε πώς να τρεφόμαστε σωστά απολαμβάνοντας ταυτόχρονα το καλό φαγητό.

1.Πρωινό

Την περίοδο των γιορτών συνεχίστε να τρώτε ένα καλό και πλούσιο πρωινό. Μην αποφεύγετε το πρώτο γεύμα της ημέρας επειδή γνωρίζετε ότι θα φάτε πολύ στο γεύμα ή το δείπνο. Αν θέλετε να αποφύγετε τις ατασθαλίες στο εορταστικό τραπέζι, μην αλλάξετε το πρόγραμμά σας. Φάτε κανονικά το πρωί κι έτσι θα κάνετε πιο υγιεινές επιλογές στο επόμενο γεύμα.

2.Νερό

Μπορεί το εορταστικό τραπέζι να είναι γεμάτο με ποτά αλλά δεν πρέπει να ξεχνάτε να πίνετε νερό. Αυτό ισχύει φυσικά για όλη την ημέρα. Συνήθως στις γιορτές ξεχνάμε να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας κι αυτό όχι μας δυσκολεύει να φάμε λιγότερο αλλά μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε περισσότερη κούραση.

3.Τρώμε γρήγορα

Το φαγητό μαζί με όλη την οικογένεια και τα πιάτα που λαχταράμε να φάμε συνήθως μας κάνουν να θέλουμε να φάμε γρήγορα. Προσπαθήστε να τρώτε αργά και να μασάτε κανονικά ώστε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας στη διαδικασία της πέψης αλλά και να χορτάσετε με λιγότερο φαγητό.

 4.Υγιεινές επιλογές

Προσπαθήστε να μην καταναλώσετε μόνο τα πιο παχυντικά πιάτα αλλά να βάλετε στο πιάτο σας και σαλάτες, φρούτα και λαχανικά. Έτσι δεν θα ξεφύγετε στις θερμίδες και θα βοηθήσετε και τον μεταβολισμό σας.

  1. Προσοχή στην ποσότητα

Τα Χριστούγεννα βγαίνουμε λίγο εκτός προγράμματος, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώμε κάθε μέρα και περισσότερο. Αν μια μέρα φάτε πολύ, προσέξτε ώστε την επόμενη να φάτε κανονικά ή και πιο ελαφριά.

Αν κάθε χρόνο στις γιορτές έχετε την τάση να παίρνετε κιλά και δυσκολεύεστε να επανέλθετε στο φυσιολογικό σας βάρος και φέτος σκοπεύετε όχι μόνο να προσέξετε τη διατροφή σας αλλά να συνεχίσετε να γυμνάζεστε κατά τη διάρκεια των γιορτών, ενισχύστε την προσπάθειά σας με το συμπλήρωμα διατροφής THE ACTIVE Club Body Reform που είναι ιδανικό για τη διαχείριση του βάρους. Αποτελεί μια ολιστική προσέγγιση ελέγχου βάρους καθώς συμβάλλει στην καύση λίπους, αύξηση άλιπης μυικής μάζας και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Είναι το μόνο που συνδυάζει υψηλή ποσότητα CLA (λιποδιάλυση) με ισχυρούς θερμογενετικούς παράγοντες και περιέχει, εκτός από Moringa, και CLA Clarinol® για μείωση λίπους και αύξηση της άλιπης μυϊκής μάζας, BioPerine® για καλύτερη απορρόφηση των συστατικών, χολίνη, Guarana, D3, cayenne pepper, ψευδάργυρο και χρώμιο για ενίσχυση του μεταβολισμού, κορεσμό και διατήρηση καλής κατάστασης οστών και μυών, αλλά και βιταμίνες B5, B6, B12 για παραγωγή ενέργειας και μείωση της κούρασης. Δεν περιέχει γλουτένη, σάκχαρα, αλάτι, λακτόζη ή συντηρητικά.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.