fbpx

Σωματική Άσκηση

5 diet tips για να ενισχυσετε την αποδοση σας στο γυμναστηριο

Η γυμναστική μας δίνει ενέργεια αλλά για να έχουμε ενέργεια για γυμναστική καλό είναι να τη συνδυάσουμε με την κατάλληλη διατροφή. Για να έχετε περισσότερη ενέργεια κάθε φορά που κάνετε μια άσκηση και να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα καλό είναι να ακολουθήσετε τους παρακάτω 5 κανόνες διατροφής:

1.Υγεινό πρωινό

Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό. Αν γυμνάζεστε το πρωί τότε καταναλώστε το πρώτο γεύμα της μέρας μια ώρα πριν τη γυμναστική. Το πρωινό σας θα πρέπει να περιλαμβάνει υδατάνθρακες που βελτιώνουν τις αποδόσεις πριν την άσκηση και θα σας δώσουν αντοχή και φυσικά συνδυάστε τους με άπαχη πρωτείνη. Καλές επιλογές είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, το γάλα, η μπανάνα, τα pancakes με αβοκάντο, το γιαούρτι.

2.Προσοχή στις μερίδες

Πριν τη γυμναστική δεν πρέπει να προσέχετε μόνο τι βάζετε στο πιάτο σας αλλά και πόσο φαγητό βάζετε. Η ποσότητα παίζει σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις σας στη γυμναστική. Εάν φάτε ένα πλούσιο σε ποσότητα γεύμα τότε θα μπορέιτε να κάνετε γυμναστική 3 με 4 ώρες μετά ενώ με ένα μικρό γεύμα μπορέιτε να γυμναστείτε μετά από 2-3 ώρες χωρίς να νιώθετε κουρασμένοι.

3.Σνακ πριν την άσκηση

Εάν σκοπεύετε να γυμναστείτε πάνω από μία ώρα τότε καλό είναι πριν την άσκηση να φάτε ένα μικρό σνακ που θα σας δώσει ενέργεια. Επιλέξτε ένα smoothie φρούτων, ένα τοστ με φυστικοβούτυρο, γιαούρτι, κουλούρι ολικής άλεσης, μια μπανάνα ή ένα μήλο.

4.Κατά τη διάρκεια της άσκησης

Αν χρειάζεστε ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης προτιμήστε το THE ACTIVE Club Energy Gel που περιέχει υδατάνθρακες από 3 πηγές για μεγαλύτερη διάρκεια ενέργειας, ισομαλτουλόζη, φυσικής προέλευσης υδατάνθρακα, βιταμίνες Β5, B6, B12 ενώ δεν έχει καφεΐνη, γλουτένη ή λιπαρά. Με λίγες θερμίδες, είναι αυτό που χρειάζεστε στο γυμναστήριο αφού έχει καινοτόμα ρευστή υφή και δεν απαιτείται νερό κατά τη χρήση!

5.Μετά τη γυμναστική

Για να βοηθήσετε τους μύες σας να επανέλθουν μετά τη γυμναστική, φροντίστε να φάτε ένα γεύμα με υδατάνθρακες και πρωτείνη. Επιλέξτε γιαούρτι με φρούτα, μια σοκολάτα, ένα smoothie ή τοστ ολικής με γαλοπούλα.

Plus: Ενυδάτωση

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε να ενευδατώνετε τον οργανισμό σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική. Δοκιμάστε το THE ACTIVE Club XTRA HYDRATION ένα υποτονικό ρόφημα με το καινοτομικό συστατικό SUSTAMINE, με κλινικά αποδεδειγμένη δράση για γρήγορη απορρόφηση και ενυδάτωση του οργανισμού. Περιέχει ακόμη μαγνήσιο, Ασβέστιο & Βιταμίνες Β (B3, Β5, Β6, Β12) για παραγωγή ενέργειας, μείωση κόπωσης κι ενισχυμένη ενυδάτωση.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προϊόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.