fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

καφές και σοκολατάκια, υγεία και γυμναστική, υγεία και διατροφή, fitness

5 tips διατροφης για χασιμο κιλων χωρις διαιτα

Δίαιτες υπάρχουν πολλές και διαφορετικές. Κάποιες βασίζονται στους συνδυασμούς των τροφών, άλλες στα χαμηλά λιπαρά κι άλλες σε μια πιο ολιστική προσέγγιση του υγιεινού lifestyle. Αυτό που είναι κοινό σε όλες τις δίαιτες και σε αυτό που συμφωνούν όλοι οι διαιτολόγοι, είναι πως για να χάσει κανείς κιλά πρέπει να καταναλώνει λιγότερες θερμίδες από όσες καίει. Ακούγεται απλό αλλά δεν μπορούν όλοι να το καταφέρουν. Εάν θέλετε να προσπαθήσετε να χάσετε το περιττό βάρος, ακολουθήστε 5 απλούς κανόνες για να εξασφαλίσετε ότι δεν θα καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεστε:

1.Πρωινό

Ένα καλό πρωινό είναι η βάση κάθε σωστής διατροφής. Ξεκινήστε την μέρα σας με ένα γεύμα που περιέχει πρωτεΐνη (όπως τα αυγά), υδατάνθρακες (όπως το ψωμί ολικής άλεσης), φυτικές ίνες (λαχανικά και φρούτα) και καλά λιπαρά (όπως το αβοκάντο).

2.Αποφύγετε τις παχυντικές τροφές

Αποφύγετε τις τροφές που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και λιπαρών. Εάν δεν τα έχετε στην κουζίνα σας δεν θα τα καταναλώσετε! Προτιμήστε ένα θρεπτικό σνακ που θα σας χορτάσει κατά τη διάρκεια της δίαιτας και θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να γυμναστείτε. Δοκιμάστε την THE ACTIVE Club ENERGY BAR που περιέχει υδατάνθρακες από πολλαπλές πηγές για μεγαλύτερης διάρκειας ενέργεια και βιταμίνη Β1 & μαγνήσιο για σωστή λειτουργία των μυών. Έχει χαμηλές θερμίδες και σάκχαρα ενώ δεν περιέχει γλουτένη, φοινικέλαιο, χρωστικές ή συντηρητικά.

3.Μην αποκλείσετε την αγαπημένη σας λιχουδιά από τη δίαιτά σας

Για να μείνετε πιστοί σε μια δίαιτα πρέπει να σας ικανοποιεί. Για αυτό επιτρέψτε στον εαυτό σας να απολαύσει ένα αγαπημένο παχυντικό φαγητό ή ένα γλυκό αλλά με μέτρο. Φάτε ό,τι θέλετε μια μέρα την εβδομάδας (ελεύθερο μενού) αλλά προσέξτε τις υπόλοιπες μέρες!

4.Να κάνετε πάντα την πιο υγιεινή επιλογή

Φροντίστε ώστε να έχετε στο σπίτι σας πάντα υγιεινές επιλογές για τις συνταγές αλλά και τα σνακ σας. Γεμίστε το ψυγείο σας με φρούτα, λαχανικά, φρέσκα προϊόντα, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά και άπαχο κρέας.

5.Προσοχή στα ποτά

Κάποιοι χυμοί και ποτά περιέχουν πολλές θερμίδες και ζάχαρη. Πάντα να κοιτάτε τις ετικέτες με τα συστατικά και να κάνετε έξυπνες επιλογές. Προτιμήστε το ανθρακούχο νερό, το τσάι ή ένα ποτήρι κρασί.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας THE ACTIVE Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE Club για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.