fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 ευκολοι τροποι για να τρωτε περισσοτερα λαχανικα καθε μερα

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα σε μια ισορροπημένη διατροφή αφού περιέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Οι ειδικοί προτείνουν 5 μερίδες λαχανικών (και φρούτων) καθημερινά, το οποίο σημαίνει ότι σε κάθε γεύμα θα πρέπει να μην απουσιάζουν από το πιάτο μας. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό, ειδικά αν δεν έχουμε συνηθίσει να τρώμε λαχανικά;

Ξεκινήστε με απλές και μικρές αλλαγές

Δεν είναι ανάγκη να γεμίσετε το πιάτο σας με λαχανικά από την αρχή, ειδικά αν δεν πρόκειται να τα καταναλώσετε. Κάντε μικρές αλλαγές κάθε μέρα, ξεκινώντας με λαχανικά που σας αρέσουν. Προσθέστε καρότα στην κόκκινη σάλτσα των μακαρονιών, καταναλώστε αγγουράκια σαν σνακ ή φτιάξτε μια πίτσα με μπρόκολο και πιπεριές.

Βρείτε ποια λαχανικά σας αρέσουν

Μην πιέσετε τον εαυτό σας να καταναλώσει λαχανικά που δεν είναι της αρεσκείας σας. Επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν και ανακαλύψτε συνταγές που αξιοποιούν και αναδεικνύουν τη γεύση τους.

Φτιάξτε πουρέ

Ο πουρές λαχανικών είναι ο πιο νόστιμος τρόπος για να απολαύσετε ακόμα και τα λαχανικά που δεν σας αρέσουν. Δοκιμάστε πουρέ παντζαριού με πατάτα, πουρέ σέλινου ή μελιτζάνας.

Μακαρόνια λαχανικών

Φτιάξτε ή ανακαλύψτε στην αγορά μακαρόνια από λαχανικά όπως καρότα, κολοκυθάκια ή σπανάκι και συνοδέψτε με τις αγαπημένες σας σάλτσες.

Ψιλοκόψτε τα!

Ψιλοκόψτε τα λαχανικά και προσθέστε τα σε όλες τις συνταγές! Μπορείτε να τα βάλετε σε brownies, cupcakes, σάλτσες, pancakes, ψωμί, κιμά ή μπιφτέκια.

Αποθηκεύστε τα

Κόψτε και πλύντε τα λαχανικά και αποθηκεύστε τα στο ψυγείο ώστε να έχετε πάντα έτοιμα λαχανικά για το σνακ σας! Εκτός σπιτιού επιλέξτε λαχανικά που μπορείτε να καταναλώσετε εύκολα όπως τα αγγουράκια ή τα καρότα.