fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

κοπέλα σε ποδήλατο πίνει νερό. υγεία και γυμναστική, καλές συνήθειες, fitness

7 ασκησεις που καινε το λιπος στη κοιλια

Η κοιλιά είναι από τα πιο «δύσκολα» σημεία για πολλούς ανθρώπους που συσσωρεύουν εκεί το λίπος. Ακόμα και η συστηματική δίαιτα και γυμναστική πολλές φορές δεν είναι αρκετά για να σας χαρίσουν μια επίπεδη κοιλιά και να απαλλαχθείτε από το «σωσίβιο». Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να ασκείστε καθημερινά και να στοχεύετε σε ασκήσεις που εστιάζουν στην κοιλιά, χωρίς να χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο:

  • Στοχεύστε σε 10 χιλιάδες βήματα καθημερινά
  • Η σανίδα δυναμώνει την κοιλιά και ενισχύει τον μεταβολισμό. Ιδανικά ξεκινήστε για 20 δευτερόλεπτα και αυξήστε σταδιακά στα 45 δευτερόλεπτα.
  • Μην πάρετε το ασανσέρ, αλλά ανεβείτε και κατεβείτε με τις σκάλες. Αρκούν 20 λεπτά την ημέρα!
  • Επιλέξτε την αγαπημένη σας cardio άσκηση και κάντε την καθημερινά για 20 λεπτά
  • Η γέφυρα είναι μια άσκηση που μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε στιγμή στο σπίτι και θα γυμνάσει την περιοδή της κοιλιάς. Κάντε 10 επαναλήψεις κάνοντας γέφυρα με το ένα πόδι τεντωμένο προς τα πάνω και 10 με το άλλο πόδι.
  • Κάντε 30 κανονικούς κοιλιακούς και 30 πλάγιους κοιλιακούς κάθε μέρα
  • Κάντε 15 λεπτά στατικό ποδήλατο