fbpx
Image Alt

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

1. ΗΛΙΚΙΑ

Συμπλήρωσε την ηλικία σου.

(Από 15 έως 80)

2. ΦΥΛΟ

Επίλεξε το φύλο σου.

3. ΥΨΟΣ

Συμπλήρωσε το ύψος σου σε εκατοστά.

(Για παράδειγμα συμπλήρωσε 170 cm)

4. ΒΑΡΟΣ

Συμπλήρωσε το βάρος σου σε κιλά.

(Για παράδειγμα συμπλήρωσε 70 kg)

5. ΔΡΑΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Επίλεξε το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητάς σου.

6. ΣΤΟΧΟΣ

Επίλεξε το στόχο σου.

ΘΕΡΜΙΔΕΣ/ΜΕΡΑ
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ
ΠΡΩΤΕΪΝΗ
ΛΙΠΟΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Ο προτεινόμενος αριθμός πρόσληψης θερμίδων είναι μια εκτίμηση βάσει των σωματομετρικών χαρακτηριστικών σας. Η εξέλιξη του σωματικού σας βάρους εξαρτάται από πληθώρα παραγόντων. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής και να ασκείστε συστηματικά.

Γενικά, οι γυναίκες δεν πρέπει να καταναλώνουν λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα και οι άνδρες δεν πρέπει να καταναλώνουν λιγότερο από 1.500 θερμίδες την ημέρα.

Αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες σχετικά με την αύξηση, διατήρηση ή μείωση του σωματικού σας βάρους είναι καλό να απευθυνθείτε σε επαγγελματία διαιτολόγο προκειμένου να  λάβετε σωστή καθοδήγηση.