fbpx
άνδρας σε μπάρα με βάρη γυμναστηρίου, κόπωση

ΥΓΕΙΑ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Αυτο ειναι το μυστικο για να τρωτε λιγοτερα γλυκα

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σταματήσουμε να τρώμε πολλά γλυκά. Μπορούμε να μην τα αγοράζουμε ώστε να μην μπαίνουμε στον πειρασμό, μπορούμε να βρούμε light συνταγές για να τα φτιάχνουμε μόνοι μας και μπορούμε να βάλουμε στη διατροφή μας τροφές που σταματούν την επιθυμία για κάτι γλυκό. Η αλήθεια όμως είναι πως αν τα γλυκά είναι τα αγαπημένα μας κάποια στιγμή θα ξαναπέσουμε στην συνήθεια να τα απολαμβάνουμε καθημερινά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η επιθυμία για γλυκό δεν οφείλεται μόνο στις κακές διατροφικές συνήθειες αλλά και στην ψυχολογική μας κατάσταση. Το άγχος και η συναισθηματική φόρτιση μπορεί να μας κάνουν να θέλουμε κάτι σοκολατένιο με την ίδια ένταση που θα μας προκαλούσε την ίδια επιθυμία μια ορμονική διαταραχή ή η κατανάλωση πολλών επεξεργασμένων τροφών.

Πώς θα καταφέρουμε να το αντιμετωπίσουμε για να εξασφαλίσουμε ότι θα ακολουθούμε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή; Μια απλή βόλτα ίσως να είναι η λύση!

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έτνυπο Appetite και πραγματοποιήθηκε από επιστήμονες στο πανεπιστήμιο του Exeter, το περπάτημα διάρκειας 15 λεπτών μπορεί να σταματήσει την επιθυμία για γλυκό. Πολλές φορές έχουμε λιγούρες –ειδικά όταν δουλεύουμε- και δεν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε αποκτήσει τη συνήθεια να τρώμε σοκολατένια σνακ. Αν αποφασίσουμε να κάνουμε ένα διάλειμμα και κάνουμε μια βόλτα ή κάνουμε διάδρομο για ένα τέταρτο, τότε σύμφωνα με τους ειδικούς θα μπορέσουμε να ελέγξουμε την όρεξή μας, αφού η γυμναστική έστω και για λίγα λεπτά μπορεί να μειώσει τις λιγούρες.