fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

Ασκησεις 15 λεπτων με αλτηρες για πολυασχολους αντρες

Θέλετε να κάνετε γυμναστική αλλά δεν έχετε χρόνο; Αν δεν θέλετε να αγοράσετε κάποιο μηχάνημα γυμναστικής ή να γραφτείτε στο γυμναστήριο επειδή φοβάστε ότι δεν θα βρίσκετε χρόνο, τότε η λύση είναι μια ρουτίνα γυμναστικής που θα μπορείτε να κάνετε στο σπίτι όποτε θέλετε.

Ένα πρόγραμμα γυμναστικής 15 λεπτών με αλτήρες μπορεί να «χωρέσει» στην πολυάσχολη μέρα σας και να γυμνάσει όλους τους μύες στο σώμα σας.

Πριν τη γυμναστική καταναλώστε ένα energy shot με μεγάλη περιεκτικότητα σε νιτρικά, όπως το THE ACTIVE Club ENERGY SHOT που περιέχει εκχύλισμακόκκινου σπανακιού που είναι μια φυσική πηγή υψηλής ποσότητας νιτρικών με επιστημονικάαποδεδειγμένη δράση σε αθλητές για αυξημένη απόδοση και αντοχή, αλλά και BioPerine® πουενισχύει τη βιοδιαθεσιμότητα των συστατικών και βιταμίνες και μέταλλα για παραγωγή ενέργειας, μείωση κόπωσης και σωστή λειτουργία μυών και οστών. Δεν περιέχει καφεΐνη, ζάχαρη, γλουτένη, λακτόζη, ή συνθετικά χρώματα.

Άσκηση 1

Ξεκινήστε με ελαφριά βαράκια. Σε όρθια στάση σκύψτε μπροστά μέχρι να φτάσετε τα δάχτυλα των ποδιών. Προσπαθήστε να κρατήσετε ευθεία την πλάτη και σταθερό τον κορμό. Κάντε 10 επαναλήψεις.

Άσκηση 2

Σε όρθια στάση και με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων, σηκώστε τα βαράκια μέχρι τον ώμο κρατώντας τους αγκώνες σταθερούς. Σφίξτε τους κοιλιακούς και κρατήστε σταθερό τον κορμό. Κάντε 10 επαναλήψεις σε κάθε χέρι.

Άσκηση 3

Σε όρθια στάση με τα πόδια ανοιχτά, κρατήστε τα βαράκια μπροστά στο σώμα σας.Σηκώστε τα βαράκια κάθετα σηκώνοντας τους αγκώνες προς το ταβάνι. Κάντε 10 επαναλήψεις.

Άσκηση 4

Σε όριθα στάση λυγίστε το ένα πόδι μπροστά και το άλλο πίσω κρατώντας τα βαράκια. Χωρ’ος να ακουμπήσετε το πάτωμα σηκωθείτε και επαναλάβετε 10 φορές.

Άσκηση 5

Σε θέση για pushups κρατήστε τα βαράκια πιέζοντας προς το πάτωμα. Σηκώστε το ένα βαράκι προς το σώμα σας προσπαθώντας να ισορροπήσετε πάνω στο άλλο. Επαναλάβετε και για το άλλο χέρι και κάντε 10 επαναλήψεις.

Άσκηση 6

Σε όρθια στάση κρατήστε τα βαράκια με τους αγκώνες λυγισμένους έτσι ώστε τα βαράκια να είναι στο ύψος του λαιμού. Κάντε πλάγια squats λυγίζοντας το ένα πόδι και κρατώντας το άλλο ίσιο. Επανέλθετε στην αρχική στάση και επαναλάβετε για το άλλο πόδι. Κάντε 10 επαναλήψεις.

 

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.