fbpx
Image Alt

ΥΓΕΙΑ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

κοπέλα πίνει ρόφημα, υγεία και διατροφή, fitness, απόλαυση, ευεξία, υγεία και καλές συνήθειες

Ευεξια σωματος: πως να την αποκτησεις

Η πρωινή γυμναστική και η διατροφή μπορεί να θέσει τις σωστές βάσεις για μια μέρα γεμάτη ενέργεια. Αν θέλετε να χάσετε κιλά ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή και κάνοντας γυμναστική τότε καλό είναι να υιοθετήσετε 9 πρωινές συνήθειες που θα σας φτάσουν στον στόχο σας πιο αποτελεσματικά και χωρίς να κουραστείτε:

 

Εντάξτε στο πρωινό σας τα προβιοτικά
Τα προβιοτικά συνδέονται με την απώλεια βάρους αλλά και την ευεξία. Συνεπώς, καλό είναι να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα διατροφής το γιαούρτι ή μια κούπα ξινόγαλα.

 

Μην ξεχνάτε τις φυτικές ίνες
Οι φυτικές ίνες – ιδανικά 10 γραμμάρια στο πρωινό σας- μπορούν να σας χορτάσουν χωρίς πολλές θερμίδες. Προσθέστε 1 κούπα με μούρα στα δημητριακά σας.

 

Προσθέστε πρωτείνη
Η πρωτείνη συμβάλλει στη ρύθμιση του βάρους και στην αύξηση της σωματικής δύναμης για αυτό μην την παραλείπετε από το πρώτο γεύμα της ημέρας.

 

Να πίνετε ένα ποτήρι νερό
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να «ξυπνήσετε» τον οργανισμό σας από το να πιείτε ένα ποτήρι νερό το πρωί. Προσθέστε λίγο λεμόνι για μια γερή δόση βιταμίνης C και για να αποβάλλετε τις τοξίνες. Αν σκοπεύετε να κάνετε γυμναστική το πρωί τότε πρέπει να ενυδατώσετε καλά τον οργανισμό σας, ειδικά κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Ένα ρόφημα για ενισχυμένη ενυδάτωση αλλά και πολλές βιταμίνες για παραγωγή ενέργειας και μείωση της κούρασης είναι ιδανικό για την πρωινή γυμναστική. Μπορείτε να δοκιμάστε το THE ACTIVE Club XTRA HYDRATION ένα υποτονικό ρόφημα με το καινοτομικό συστατικό SUSTAMINE, με κλινικά αποδεδειγμένη δράση για γρήγορη απορρόφηση και ενυδάτωση του οργανισμού.

 

Γυμναστική
Εάν θέλετε να υιοθετήσετε ένα υγιεινό lifestyle τότε καλό είναι να στοχεύετε σε 10.000 βήματα την ημέρα. Αφιερώστε το πρωί 20 λεπτά στον εαυτό σας και ξεκινήστε το περπάτημα!

 

Μην βάλετε ζάχαρη στον καφέ
Είτε προτιμάτε να πίνετε το πρωί καφέ είτε τσάι ή ροφήματα βοτάνων αποφύγετε την προσθήκη ζάχαρης. Προτιμήστε το μέλι.

 

Απολαύστε το πρωινό σας
Προσπαθήστε να αφιερώσετε 10 λεπτά τουλάχιστον στο πρωινό σας γεύμα. Είναι σημαντικό να το απολαύσετε αλλά και να μασάτε σωστά ώστε να μην καταναλώνετε περισσότερη ποσότητα από εκείνη που χρειάζεστε.

 

Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά
Εάν το πρωινό σας δεν περιέχει καθόλου λαχανικά, τότε βρείτε νόστιμες συνταγές με σπανάκι, ντομάτα ή πιπεριές που είναι ιδανικά για το πρωί. Η ομελέτα ή ένα σάντουιτς είναι ιδανικές επιλογές.

 

Μην ξεχνάτε τα καλά λιπαρά
Το αβοκάντο, οι ελιές, τα καρύδια και τα αμύγδαλα περιέχουν καλά λιπαρά και μπορούν να ενισχύσουν το πρωινό σας και τον οργανισμό σας.

 

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας THE ACTIVE Club!
Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη ενίσχυση της υγείας.