fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

άνδρας κάνει ισομετρική άσκηση με τα πόδια στον αέρα

Οι καλυτερες ασκησεις που μπορειτε να κανετε οταν δεν εχετε ορεξη να πατε στο γυμναστηριο

Υπάρχουν μέρες που δεν θέλετε να πάτε στο γυμναστήριο. Υπάρχουν μέρες που βαριέστε να κάνετε πάλι την ίδια ρουτίνα γυμναστικής. Κι υπάρχουν μέρες που απλά θέλετε να κάτσετε στο σπίτι. Για αυτές τις μέρες υπάρχουν 2 ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι για να νοιώσετε ευεξία και να μην βγείτε εκτός προγράμματος.

 

Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι ίσως η πιο χαλαρωτική μορφή γυμναστικής που μπορείτε να κάνετε εκτός γυμναστηρίου όποτε θέλετε. Επιλέξτε το κατάλληλο μέρος ώστε να γυμναστείτε σωστά. Ιδανικά μην τρέξετε στο δρόμο αλλά σε ένα πάρκο με ανηφόρες και κατηφόρες ώστε να ενδυναμώσετε τους μύες.

Plank Row (Σανίδα με κίνηση χεριών)

Η ιδανική άσκηση για να έχετε δυνατό κορμό και να γυμνάσετε όλο το σώμα ενώ βρίσκεστε στο σπίτι. Ξεκινήστε σε στάση σανίδας (ψηλά) με τους καρπούς των χεριών στο ύψος των ώμων και κρατήστε δύο βαράκια. Κρατώντας σταθερό τον κορμό, σηκώστε το δεξί βαράκι λυγίζοντας το χέρι προς τα πλευρά και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε και για το αριστερό χέρι. 10 επαναλήψεις σε κάθε χέρι είναι αρκετές!

 

Σημαντικό είναι τις ημέρες που δεν έχετε διάθεση ή ενέργεια για γυμναστική να ενισχύσετε την προσπάθειά σας πριν την άσκηση με την κατάλληλη διατροφή. Ένα σνακ όπως η THE ACTIVE Club ENERGY BAR θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε. Περιέχει υδατάνθρακες από πολλαπλές πηγές για μεγαλύτερης διάρκειας ενέργεια, μαγνήσιο για σωστή λειτουργία των μυών και επικάλυψη με σταγόνες σοκολάτας! Έχει χαμηλές θερμίδες και σάκχαρα ενώ δεν περιέχει γλουτένη, φοινικέλαιο, χρωστικές ή συντηρητικά.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.