fbpx
Image Alt

ΥΓΕΙΑ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

κοπέλες σε στάση λωτού, Yoga, υγεία και γυμναστική, fitness, άγχος και ισορροπία

Καταπολεμηση του αγχους με 4 τροπους

Το άγχος κάποιες φορές είναι εποικοδομητικό και κάποιες φορές αποτελεί εμπόδιο στην καθημερινότητά μας. Ένας αγχωμένος άνθρωπος δεν μπορεί να ελέγξει τη διατροφή του, να γυμναστεί αποτελεσματικά ή να κάνει όλα αυτά που τον ευχαριστούν.

Ανακαλύψτε 4 τρόπους για να απομακρύνετε το άγχος από την καθημερινότητά σας:

 

1.Αναπνεύστε σωστά
Οι βαθιές και αργές αναπνοές μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του άγχους και της έντασης. Προσπαθήστε να πάρετε 5 μικρές και βαθιές ανάσες και έπειτα εκπνεύστε, αποβάλλοντας έτσι την ένταση. Αν αγχώνεστε περισσότερο το βράδυ, τότε πριν κοιμηθείτε κάντε αυτές τις αναπνοές για να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας.

 

2.Εστιάστε στα θετικά
Κάθε φορά που αγχώνεστε, ο εγκέφαλός σας εστιάζει στις αρνητικές σκέψεις δηλαδή σε αυτές που εντείνουν την ήδη επιβαρυμένη κατάστασή σας. Αν θέλετε να αλλάξετε αυτό που σας συμβαίνει, καλό θα ήταν να αρχίσετε να εστιάζετε στα πράγματα της καθημερινότητας που σας κάνουν χαρούμενους.

 

3.Αγκαλιάστε τον εαυτό σας!
Μια αγκαλιά –μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά-μπορεί να σας βοηθήσει. Τοποθετήστε το δεξί σας χέρι στον αριστερό σας ώμο και το αριστερό σας χέρι στην δεξιά πλευρά του σώματός σας. Στη συνέχεια πιέστε με τα χέρια σας το σώμα σας στα συγκεκριμένα σημεία. Αυτή η πίεση και από τις δύο πλευρές προκαλεί μια ψυχολογική χαλάρωση!

 

4.Τακτοποιήστε το σπίτι
Αφιερώστε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο σας προκειμένου να τακτοποιήσετε τον προσωπικό σας χώρο. Έρευνες επιβεβαιώνουν, ότι τα συμμαζεμένα και οργανωμένα σπίτια είναι απόδειξη ενός έξυπνου ανθρώπου που έχει την τάση να ελέγχει ό,τι συμβαίνει γύρω του. Ακόμη, η εικόνα ενός τακτοποιημένου χώρου θα σας δημιουργήσει το αίσθημα της ανακούφισης ενώ ταυτόχρονα έχει και θεραπευτική επίδραση για τον εγκέφαλο.