fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

μπολ με φρούτα φράουλες κεράσια, υγεία και διατροφή

Οι καταλληλες τροφες οταν εχει ζεστη

Το καλοκαίρι η διατροφή μας αλλάζει αφού η ζέστη μας προκαλεί την ανάγκη για περισσότερη ενυδάτωση αλλά και θρεπτικά συστατικά που μας δίνουν ενέργεια. Αν θέλετε να υιοθετήσετε μια υγιεινή καλοκαιρινή διατροφή, τότε ακολουθήστε τα παρακάτω 6 tips.

Να πίνετε άφθονο νερό: Μια ισορροπημένη διατροφή περιλαμβάνει άφθονο νερό αλλά και ροφήματα και τροφές που περιέχουν νέρο. Ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού χρειάζεστε περισσότερο νερό αλλά και χυμούς, γάλα ή κρύο τσάι. Επιλέξτε να πίνετε το νερό και τα ροφήματα σε θερμοκρασία δωματίου –και όχι από το ψυγείο-ώστε να ξεδιψάτε περισσότερο.

Αποφύγετε τη ζάχαρη:  Το καλοκαίρι και η ζάχαρη δεν πάνε μαζί. Για αυτό αποφύγετε τα πολλά γλυκά ή τα αναψυκτικά με ζάχαρη. Όσο για το αλάτι, μπορείτε να το καταναλώσετε σε μικρή ποσότητα καθώς βοηθά στην εξοικονόμηση υγρών από τον οργανισμό

Η σωστή μέθοδος μαγειρικής: Το καλοκαίρι προτιμήστε φρέσκα και ωμά φρούτα και λαχανικά και προτιμήστε να καταναλώνετε θαλασσινά, ψάρια και κρεατικά που έχετε βράσει ή ψήσει στον φούρνο.

Φρούτα-λαχανικά: Προσπαθήστε να καταναλώνετε 5 -7 μερίδες φρούτες και λαχανικά καθημερινά για να ενυδατώνεστε και να γεμίζετε ενέργεια.

Ποια γλυκά επιλέγουμε: Επιλέξτε ελαφριά και δροσιστικά γλυκά όπως το παγωτό, το ζελέ ή το γιαούρτι με φρούτα.

Με λίγα λιπαρά: Καταναλώστε περισσότερα ψάρια –επιλέξτε αυτά που έχουν λίγα λιπαρά- και άπαχο λευκό κρέας όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα.