fbpx
Image Alt

ΑΣΚΗΣΗ

Πως να αποκτησετε επιπεδη κοιλια σε ενα μηνα

Ποιος δεν θέλει να έχει επίπεδη κοιλιά; Μπορεί όμως εύκολα να το πετύχει κάποιος αυτό και μάλιστα σε ένα μήνα; Φυσικά! Αρκεί να ακολουθήσει πιστά μια ρουτίνα γυμναστικής που θα τη συνδυάσει με σωστή διατροφή.

Επιλέξτε έναν personal trainer

Εάν έχετε αποφασίσει σοβαρά να ξεκινήσετε αυτό το εντατικό πρόγραμμα για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σε ένα μήνα, καλό είναι να έχετε κάποιον καθοδηγητή που θα σας βοηθήσει να φτάσετε σε αυτόν τον στόχο πιο εύκολα. Ο personal trainer θα σας δείξει τις ασκήσεις που είναι ιδανικές για το δικό σας σώμα ώστε να χάσετε λίπος και να δυναμώσετε τους μύες.

Επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα γυμναστικής

Ιδανικά ένα πρόγραμμα γυμναστικής που στοχεύει στους κοιλιακούς θα πρέπει να περιλαμβάνει 50 sit-ups κοιλιακών ασκήσεων που επιτρέπει στην πλάτη να είναι σε ευθεία αλλά και η άσκηση ‘σανίδα’΄που καίει λίπος και δυναμώνει τους μύες στην περιοχή της κοιλιάς.

Ασκήσεις με μπάλα

Τα ροκανίσματα σε μπάλα γυμναστικής είναι ιδανικά για να γυμνάσουν τους κοιλιακούς αφού η μπάλα αυξάνει το εύρος της κίνησης και την κάνει πιο αποτελεσματική. Ακολουθήστε 2 σετ 12 επαναλήψεων στη μπάλα και κάντε διάφορες παραλλαγές ασκήσεων για να αυξήσεις την ένταση.

Κάνε αεροβικές ασκήσεις

Επιλέξτε να κάνετε αεροβική γυμναστική τουλάχιστον 3 μέρες την εβδομάδα για να κάψετε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Οι αεροβικές ασκήσεις αυξάνουν τον καριδακό παλμό και καίνει έως και 300 θερμίδες κάθε φορά. Το τρέξιμο,το jogging, το περπάτημα, το ποδήλατο είναι καλές επιλογές και θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα πιο υγιεινό lifestyle.