fbpx
Image Alt

Συμβουλές Ομορφιάς

κοπέλα οκλαδόν πίνει νερό μετά τη γυμναστική, υγεία και γυμναστική, lifestyle, ενυδάτωση, νερό, λαμπερή επιδερμίδα, υγεία και ομορφιά

Ποσο νερο να πινω οταν γυμναζομαι;

Ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να ζήσει αρκετές μέρες χωρίς να καταναλώσει φαγητό ενώ ελάχιστες χωρίς νερό. Το νερό είναι σημαντικό για την υγεία του σώματος, του μυαλού αλλά και της επιδερμίδας ενώ η αφυδάτωση κάνει εμφανή τα σημάδια της και στο πρόσωπό σας. Αν θέλετε να έχετε λαμπερή επιδερμίδα και ένα υγιές σώμα, τότε πρέπει να πίνετε αρκετό νερό ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού σας. Πόσο είναι όμως το «αρκετό»;

 

Η ελάχιστη ποσότητα νερού που πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά είναι 2 λίτρα. Ωστόσο, το ιδανικό για κάθε άτομο εξαρτάται από το βάρος του, το ύψος, την ηλικία, το φύλο, το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης καθώς και τη γεωγραφική του θέση. Οι άνθρωποι που ζουν σε υψηλότερα υψόμετρα είναι πιο επιρρεπείς στην αφυδάτωση και γι’ αυτό πρέπει να καταναλώνουν την διπλάσια ποσότητα νερού.

 

Πέρα από το νερό, όμως, μεγάλη σημασία για την ενυδάτωση του οργανισμού μας έχουν και κάποιες τροφές πλούσιες σε νερό. Για παράδειγμα, οι φράουλες, το πεπόνι, το μαρούλι, ο ανανάς είναι πλούσια σε νερό και άρα αποτελούν θρεπτικές τροφές για τον οργανισμό μας. Σε περίπτωση που δεν καταναλώνετε αυτές τις τροφές, η ημερήσια ποσότητα νερού που καταναλώνετε πρέπει να αυξηθεί.

 

Για να καταφέρετε να έχετε λαμπερή επιδερμίδα, ενέργεια και ενυδατωμένο οργανισμό, καλό είναι να καταναλώνετε μια συγκεκριμένη ποσότητα νερού κάθε μια ώρα ανάλογα με τις ανάγκες σας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να βάλετε μια τάξη στην κατανάλωση του νερού και συνεπώς να προσλαμβάνετε μεγαλύτερες ποσότητες. Ένα σημαντικό στοιχείο που λίγοι γνωρίζουν είναι πως δεν πρέπει να περιμένετε να διψάσετε για να πιείτε νερό διότι τότε ο οργανισμός σας θα έχει ήδη αφυδατωθεί, ενώ είναι σημαντικό να πίνετε έστω και ένα ποτήρι όταν ξυπνάτε το πρωί.

 

Αν ανήκετε στην κατηγορία ανθρώπων που δεν αγαπάνε το νερό εξαιτίας της γεύσης του μπορείτε να προσθέσετε στο ποτήρι σας μια φέτα λεμονιού, λίγο γκρέιπφρουτ, αγγούρι ή μέντα.

Εάν γυμνάζεστε συχνά, καλό θα ήταν να καταναλώνετε 500 ml νερού τουλάχιστον 2 ώρες πριν πάτε στο γυμναστήριο. Έτσι, θα διατηρήσετε και τον οργανισμό σας ενυδατωμένο αλλά θα έχετε και την απαιτούμενη ενέργεια για να εκτελέσετε σωστά τις ασκήσεις σας. Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής χρειάζεστε ενισχυμένη ενυδάτωση αλλά και πολλές βιταμίνες για παραγωγή ενέργειας και μείωση της κούρασης. Μπορείτε να δοκιμάσετε το THE ACTIVE Club XTRA HYDRATION ένα υποτονικό ρόφημα με το καινοτομικό συστατικό SUSTAMINE, με κλινικά αποδεδειγμένη δράση για γρήγορη απορρόφηση και ενυδάτωση του οργανισμού. Περιέχει ακόμη μαγνήσιο, Ασβέστιο & Βιταμίνες Β (B3, Β5, Β6, Β12) για παραγωγή ενέργειας, μείωση κόπωσης & ενισχυμένη ενυδάτωση.

 

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας THE ACTIVE Club!
Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE Club για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη ενίσχυση της υγείας.