fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

κοπέλα που τρέχει στο ηλιοβασίλεμα, υγεία και άσκηση

Ποτε ειναι πιο αποτελεσματικη η γυμναστικη;

Κάποιοι προτιμούν να γυμνάζονται το πρωί, πριν καν φάνε πρωινό ή πιουν καφέ. Κάποιοι λόγω πολλών υποχρεώσεων επιλέγουν να γυμναστούν το απόγευμα μετά τη δουλειά τους. Ποια όμως είναι η κατάλληλη ώρα για να γυμναστεί κανείς; Η απάντηση δεν είναι ίδια για όλους, αφού το πόσο αποτελεσματική θα είναι μια άσκηση εξαρτάται από το καθημερινό πρόγραμμα του καθενός. Ανακαλύψτε ποια ώρα είναι ιδανική για εσάς:

  • Αν στο πρόγραμμά σας υπάρχει μία επαγγελματική συνάντηση που σας αγχώνει ιδιαίτερα, προτιμήστε να γυμναστείτε λίγο πριν. Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα ασκήσεων για 30 λεπτά σε μέτρια ένταση, ώστε να αποβάλλετε το άγχος. Θα χαλαρώσετε και θα αρχίσετε να νιώθετε τα αποτελέσματα της άσκησης 15 λεπτά μετά το τέλος της.
  • Αν τον τελευταίο καιρό σας ταλαιπωρούν αϋπνίες, μπορείτε να αρχίσετε να γυμνάζεστε πριν πέσετε στο κρεβάτι για ύπνο. Μπορεί να πιστεύατε μέχρι τώρα ότι θα σας φέρει ένταση αλλά η αλήθεια είναι πως σύμφωνα με μελέτες μια άσκηση ήπιας έντασης –όπως η yoga-βοηθά τον οργανισμό να χαλαρώσει περισσότερο.
  • Αν θέλετε να αποφύγετε τους τραυματισμούς, προτιμήστε να γυμναστείτε νωρίς το απόγευμα. Το πρωί το σώμα μας έχει χαμηλότερη θερμοκρασία και δεν είναι έτοιμο για έντονη άσκηση. Προτιμήστε τις ώρες μετά τη δουλειά, ανάμεσα στις 4 και 8 το απόγευμα.
  • Αν θέλετε να χάσετε κιλά, κάντε γυμναστική πριν το πρωινό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος έως και 20% από ό,τι αν γυμναζόσασταν το απόγευμα.
  • Αν θέλετε να αποκτήσετε περισότερη ενέργεια, γυμναστείτε μετά το βραδινό γεύμα. Τότε η θερμοκρασία του σώματός σας είναι στα υψηλότερά της επίπεδα κι έτσι η γυμναστική την ώρα εκείνη θα σας χαρίσει ενέργεια.