fbpx
Image Alt

ΑΣΚΗΣΗ

Push-pull training: Η μεθοδος για να εχετε καλυτερα αποτελεσματα

Το push-pull training είναι μια μέθοδος γυμναστικής κατά την οποία διαλέγεις ένα μυ ή μια ομάδα μυών για να γυμνάσεις κάθε φορά κάνοντας την μία μέρα ασκήσεις που ασκούν αυτούς τους μύες με push ασκήσεις και την άλλη μέρα με pull ασκήσεις.

Εάν ακολουθήσετε το push-pull training κάθε μέρα της εβδομάδας θα στοχεύετε και σε διαφορετική μυική ομάδα. Για παράδειγμα μια μέρα θα είναι αφιερωμένη στην πλάτη, μια άλλη στα πόδια, στους ώμους, στον κορμό κ.ο.κ.

Γιατί να το προτιμήσετε

Σαν μέθοδος θεωρείται πιο αποτελεσματική αν και μάλλον θα πρέπει να είστε αποφασισμένοι να περνάτε περισσότερο χρόνο στο γυμναστήριο.

Αν έχετε κουραστεί με το πρόγραμμα που ακολουθείτε αυτή την περίοδο, το push-pull θα σας ανανεώσει και θα σας ξαναβάλει σε πρόγραμμα, αφού θα κάνει τις ασκήσεις πιο στοχευμένες και θα σας δώσει κίνητρο να πηγαίνετε καθημερινά στο γυμναστήριο.

Θα έχετε περισσότερη ευελιξία σε ένα γυμναστήριο με πολύ κόσμο, αφού θα μπορείτε να επιλέξτε την επόμενη άσκηση που θα κάνετε ανάλογα με το ποιο μηχάνημα είναι ελεύθερο και όχι με βάση το πρόγραμμα που ακολουθείτε για κάθε μυική ομάδα!

Η καθημερινή γυμναστική απαιτεί σωστή προετοιμασία. Πριν το push-pull training καλό είναι να τονώσετε τον οργανισμό σας με σωστή διατροφή ώστε να έχει ενέργεια και να μειώσετε την κούραση. Το συμπλήρωμα διατροφής THE ACTIVE Club REFORM WHEY PROTEIN με Moringa έχει διπλή δράση, καθώς συμβάλει στην γράμμωση και στον έλεγχο βάρους. Συνδυάζει μοναδικά την πρωτεΐνη ορού γάλακτος με βιταμίνες C, B3, B6, μαγνήσιο και σίδηρο που συμβάλλουν στη φυσιολογική λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στη παραγωγή ενέργειας και στη μείωση της κούρασης και κόπωσης.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.