fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

κοπέλα,κάνει streching, υγεία και γυμναστική, fitness

Πως θα χασετε σωματικο λιπος απο τα “δυσκολα” σημεια

Οι περισσότεροι πιστεύουμε ότι η γυμναστική δεν αρκεί για να χάσουμε σωματικό λίπος από τα δύσκολα σημεία ακόμα κι αν εστιάζει στις συγκεκριμένες περιοχές. Η αλήθεια είναι ότι για να αντιμετωπίσουμε το συσσωρευμένο λίπος από την κοιλιά, τους μηρούς ή τους γλουτούς χρειάζεται να ακολουθήσουμε ένα ενεργό τρόπο ζωής.

6 συμβουλές για σύντομα αποτελέσματα ακολουθώντας ένα υγιεινό lifestyle:

 

Το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής

Ξεκινήστε προγράμματα γυμναστικής κι ενδυνάμωσης που θα ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να κάψετε το σωματικό λίπος. Ιδανικό είναι το Body Pump, ένα πρόγραμμα με βάρη που σας γεμίζει ενέργεια και γυμνάζει όλα τα μέρη του σώματος. Για να δείτε άμεσα αποτελέσματα παρακολουθήστε το πρόγραμμα 2 με 3 φορές την εβδομάδα.

Λίπος από την μέση και πάνω: Η υπερβολική κατανάλωση γλυκών και λιπαρών τροφών μπορεί να οδηγήσει σε αποθήκευση λίπους σε σημεία του σώματος από την μέση και πάνω. Για να το αντιμετωπίσετε πρέπει να μειωσετε τα γλυκά και να γυμνάζεστε τουλάχιστον μισή ώρα καθημερινά, ακόμα και κάνοντας έντονο περπάτημα σε ένα διάδρομο γυμναστικής.

Λίπος στην κοιλιά: Το λίπος στην κοιλιά έχει συνήθως ψυχολογικές και συναισθηματικές αιτίες, όπως το άγχος και η κατάθλιψη που βέβαια οδηγούν σε υπερβολική κατανάλωση γλυκών. Για να το αντιμετωπίσετε πρέπει να υιοθετήσετε μια ισορροπημένη διατροφή- και να μην καταφεύγετε στο φαγητό κάθε φορά που δεν νιώθετε καλά- και να τη συνδυάσετε με γυμναστική. Επιλέξτε ασκήσεις όπως η σανίδα, οι πλάγιοι κοιλιακοί, οι κάτω κοιλιακοί ή με τροχό γυμναστικής στο γυμναστήριο.

Λίπος στους γλουτούς: Οι ορμονικές διαταραχές μπορεί να είναι η αιτία που συσσωρεύετε λίπος στους γλουτούς ή την περιφέρεια. Αν αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα επιλέξτε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που να βασίζεται στις αερόβιες ασκήσεις που δίνουν έμφαση στους γλουτούς, όπως το ποδήλατο ή το περπάτημα.

 

Μειώστε τις θερμίδες

Ακολουθήστε μια δίαιτα που θα σας βοηθήσει να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε. Ένα τρόπος είναι να υπολογίσετε  την πρόσληψη θερμίδων από τα τρόφιμα που καταναλώνετε και να προσπαθείτε να είναι λιγότερες από αυτές που «καίει» το σώμα σας καθημερινά, ώστε να οδηγηθείτε στην επιθυμητή απώλεια του λίπους σας.  Προσέξτε ώστε η κατώτερη ημερήσια πρόσληψη των θερμίδων σας  να μην είναι μικρότερη των 1200 θερμίδων.

 

Φροντίστε να κοιμάστε αρκετά για να μειώσετε το λίπος

Σύμφωνα με έρευνες, η απώλεια λίπους προωθείται με τον επαρκή ύπνο. Όταν κοιμάστε, ο οργανισμός ξεκουράζεται, ανακάμπτει και ενισχύεται τον μεταβολισμό. Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα. Η ανεπάρκεια ύπνου οδηγεί σε μειωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη, μία κατάσταση που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού λίπους και βάρους.

 

Εντάξτε στη διατροφή σας τροφές για καύση του λίπους

Προσθέστε καθημερινά στο πιάτο σας τροφές που βοηθούν άμεσα ή έμμεσα στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους, όπως είναι ο σολομός, η κανέλα, τα αυγά, η βρώμη, το γιαούρτι, τα μήλα, το πράσινο τσάι.

Για μέγιστα αποτελέσματα δοκιμάστε το THE ACTIVE Club Body Reform ένα ιδανικό συμπλήρωμα διατροφής με μελετημένο συνδυασμό συστατικών για την ενίσχυση του μεταβολισμού των λιπιδίων & υδατανθράκων, ο οποίος συμβάλλει στη διαχείριση του σωματικού βάρους και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.  Είναι το μόνο που συνδυάζει υψηλή ποσότητα CLA (λιποδιάλυση) με ισχυρούς θερμογενετικούς παράγοντες και περιέχει, εκτός από Moringa, και CLA Clarinol® για μείωση λίπους και αύξηση της άλιπης μυϊκής μάζας, BioPerine® για καλύτερη απορρόφηση των συστατικών, χολίνη, Guarana, D3, cayenne pepper, ψευδάργυρο και χρώμιο για ενίσχυση του μεταβολισμού, κορεσμό και διατήρηση καλής κατάστασης οστών και μυών, αλλά και βιταμίνες B5, B6, B12 για παραγωγή ενέργειας και μείωση της κούρασης. Δεν περιέχει γλουτένη, σάκχαρα, αλάτι, λακτόζη ή συντηρητικά.

 

Ελέγξτε το άγχος σας

Περιορίζοντας το άγχος σας μειώνεται η έκκριση της ορμόνης κορτιζόλη που εμφανίζεται όταν τα

επίπεδα του στρες είναι υψηλά. Αυτή η ορμόνη θεωρείται υπεύθυνη από τους διαιτολόγους για την

αύξηση του βάρους καθώς όταν είναι υψηλή δίνει την ψευδαίσθηση πως πεινάτε!

 

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας THE ACTIVE Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη ενίσχυση της υγείας.