fbpx
Ελίνα Ασημακοπούλου, Διαιτολόγος Διατροφολόγος, the experts

Ελίνα Ασημακοπούλου

Η Ελίνα Ασημακοπούλου είναι πτυχιούχος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος με BSc Hons στην Ανθρώπινη Διατροφή (Human Νutrition) του Πανεπιστημίου «Manchester Metropolitan» της Αγγλίας (2005).

Ασκεί ενεργά το επάγγελμα της διαιτολόγου-διατροφολόγου από το 2006, έχοντας δημιουργήσει πλήθος επιτυχημένων συνεργασιών στους χώρους της διατροφής, της υγείας, του αθλητισμού και της παιδείας, ενώ από το 2007 διατηρεί το προσωπικό της γραφείο στα Καλύβια Αττικής.

Από το 2008 άρχισε να εντρυφά στον τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής. Αρχικά μέσα από το χώρο του φαρμακείου, συνάπτοντας συνεργασία με 2 κορυφαία φαρμακεία της Αττικής στο επίπεδο παροχής συμβουλών για τη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής και στην πορεία κατέχοντας, από το 2016, τη θέση της Nutrition Specialist σε μεγάλη εταιρεία στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής.

Το 2013 συμμετείχε με το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στην εκπόνηση του Ευρωπαϊκού έργου «Παρεμβατικά Προγράμματα Διατροφικής Αγωγής για την αντιμετώπιση των Εκφυλιστικών Παθήσεων» που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας.

Έχει να επιδείξει πλούσιο έργο ως εισηγήτρια σε ημερίδες και συνέδρια που αφορούν την υγεία, την διατροφή και την άσκηση. Ιδιαίτερα έντονη είναι και η παρουσία της στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, με συστηματική αρθρογραφία στον ημερήσιο τύπο και σε εξειδικευμένα περιοδικά, σε σελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα, καθώς και με συχνές εμφανίσεις σε εκπομπές τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας.

Τόσο λόγω επαγγέλματος αλλά και λόγω νοοτροπίας πιστεύει πως ό,τι κάνεις και ό,τι τρως πρέπει πάντα να γίνεται προς όφελος του σώματος και της υγείας!

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Η Σαρακοστή είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια και η αυστηρότερη νηστεία του έτους. Θρησκευτικά, αποτελεί περίοδο ψυχολογικής και σωματικής προετοιμασίας για το Πάσχα που χαρακτηρίζεται από την αποχή τόσο διατροφικών όσο και πνευματικών απολαύσεων και υπερβολών. Σήμερα, μεγάλος αριθμός ατόμων

Μετά τις υπερβολές σε διατροφικό και όχι μόνο επίπεδο την περίοδο των εορτών, είναι σχεδόν αναμενόμενο ένας από τους βασικούς στόχους της νέας χρονιάς για τους περισσότερους να είναι η απώλεια βάρους. Η αλήθεια είναι πως η επαναφορά μετά τις γιορτές

(ανά μερίδα: ενέργεια 382kcal, πρωτεΐνη 12,5γρ, υδατάνθρακες 60,5γρ, λιπαρά 11,6γρ) Υλικά 250 γρ κινόα 2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο 10 ντοματίνια ψιλοκομμένα, ιδανικά χωρίς σπόρους 1 σκελίδα σκόρδο, λιωμένη 1 καρότο, τριμμένο 1 μικρή κίτρινη πιπεριά, κομμένη σε κυβάκια 2 φρέσκα κρεμμυδάκια, κομμένα σε λεπτές φέτες 80 γρ σπόροι

(ενέργεια: 191,5 kcal, πρωτεΐνη: 27,75 γρ, υδατάνθρακες: 4,65γρ, λιπαρά: 5,95γρ) Υλικά 2 scoopsThe Active Club Premium Native Whey Protein 250ml γάλα αμυγδάλου/σόγιας χωρίς ζάχαρη 1 κ.γ. κακάο Λίγη κανέλα και μοσχοκάρυδο Προαιρετικά 2κ.γ. γλυκαντικό της αρεσκείας σας Εκτέλεση Προσθέστε το γάλα, την πρωτεΐνη

H εμφάνιση κάποιου κρυολογήματος ή γρίπης κατά τη διάρκεια του χειμώνα είναι λίγο πολύ αναμενόμενη. Οι απότομες και πολλές αλλαγές στη θερμοκρασία το φθινόπωρο και το χειμώνα αποτελούν συνήθως τον κύριο παράγοντα ασθένειας. Σε κάποιους εμφανίζεται αραιότερα ή ηπιότερα και

Τι καλύτερο από μία ζεστή σούπα για τις κρύες μέρες του χειμώνα? Η σούπα με κόκκινες φακές και κάρυ αποτελεί ένα γευστικό και θρεπτικό γεύμα, ιδανικό για κάθε αθλούμενο. Πλούσιο σε πρωτεΐνη, σίδηρο και φυλικό οξύ και με χαμηλή περιεκτικότητα σε

Τορτίγια με τόνο (γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες, πολυφαινόλες και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα) (330kcal/τορτίγια)   Υλικά για 2 τορτίγιες: 1 κονσέρβα τόνος σε λάδι (ή νερό) καλά στραγγισμένος 3κ.σ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 1 πρέζα πιπέρι καγιέν ή καυτερή πάπρικα Χυμός λεμονιού 1

Ενεργειακό γιαούρτι με νιφάδες βρώμης, ταχίνι, μέλι και φρούτα (481kcal/μερίδα) Υλικά: 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 2 κ.σ. νιφάδες βρώμης 1 κ.γ. ταχίνι 1κ.γ. μέλι 1 ακτινίδιο κομμένο σε κυβάκια 1κ.γ. σταφίδες ή κράνμπερυ Κανέλα (προαιρετικά)   Εκτέλεση: Σε ταπεράκι ή σε

Μαραθώνιος, ένας αγώνας δρόμου 42 χλμ, που τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Οι μαραθώνιοι αγώνες ανά τον κόσμο συγκεντρώνουν χιλιάδες συμμετοχές ατόμων που επιθυμούν να αγωνιστούν και να ζήσουν αυτή τη μοναδική εμπειρία. Πρόκειται για μία διαδικασία

Ένας ιδιαίτερα δημοφιλής τρόπος άσκησης, το τρέξιμο, προσδίδει μια αίσθηση ελευθερίας, προσφέρει χαρά και ευχαρίστηση και γυμνάζει όλο το σώμα. Είτε τρέχει κανείς μικρές, μεσαίες ή μεγάλες αποστάσεις, η κατάλληλη διατροφή είναι απαραίτητη για να υποστηρίξει την προσπάθεια του και