fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

κοπέλα τρώει καρπούζι, υγεία και διατροφή, δίαιτα

Τι να κανετε αν χαλασατε το προγραμμα διαιτας

Καμιά δίαιτα δεν μας ικανοποιεί απόλυτα και κανείς δεν μπορεί να παραμείνει πιστός σε μια δίαιτα, ακόμα κι αν βασίζεται σε ένα ισορροπημένο και υγιεινό μενού. Τα γλυκά, οι παχυντικές τροφές ή το αλκοόλ μπορεί να μας βγάλουν εκτός προγράμματος, χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι χαλάσαμε τη δίαιτα. Αρκεί να γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε την επόμενη μέρα:

Αν καταναλώσατε κάτι αλμυρό:

Μια πιατέλα με αλλαντικά και τυριά, πατατάκια ή οτιδήποτε με πολύ αλάτι, θα σας αφήσει φουσκωμένους την επόμενη μέρα, αφού το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών. Φροντίστε ώστε να πιείτε πολύ νερό για να αποτοξινώσετε το σώμα σας και να αποβάλλετε τα κατάλοιπα αλατιού. Καταναλώστε υγιεινά και θρεπτικά σνακ χωρίς πολλές θερμίδες και ακολουθήστε την επόμενη μέρα τη δίαιτά σας κανονικά. Επιλέξτε ξηρούς καρπούς (περίπου μια χούφτα καρύδια ή αμύγδαλα), φυσικό χυμό με φρούτα ή λαχανικά ή ρυζογκοφρέτες.

Αν καταναλώσατε κάτι γλυκό:

Ένα ή πολλά παχυντικά γλυκά ή παγωτά μπορεί να πάει πίσω τη δίαιτά σας όμως το σημαντικό είναι να μην απογοητευτείτε.Συνεχίστε το μενού σας κανονικά και καταναλώστε μια μπάρα δημητριακών με σοκολάτα υγείας ή αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, ώστε να μην ενδώσετε ξανά στον πειρασμό.

Αν καταναλώσατε αλκοόλ:

Η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να σας κάνει να πεινάτε περισσότερο την επόμενη μέρα-πέρα από την κούραση που θα νώθετε. Για να το αντιμετωπίσετε χρειάζεστε μια διατροφή αποτοξίνωσης την επόμενη μέρα, πλούσια σε θρεπτικά συστατκά. Φτιάξτε ένα μενού ημέρας χωρίς κρέας, αλκοόλ και ζάχαρη και καταναλώστε μόνο φρέσκα φρούτα, ψάρια, όσπρια, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς και αρκετό νερό. Στοχεύστε σε μικρά και συχνά γεύματα με πρωτεΐνη, χαμηλά σε θερμίδες.