fbpx
Image Alt

Σωματική Άσκηση

κοπέλα πάνω σε μπάλα pilates, υγεία και γυμναστική, fitness

Το σωστο προγραμμα γυμναστικης σε καθε ηλικια

Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και το σώμα του έχει διαφορετικές ανάγκες. Για αυτό δεν υπάρχει μια «μαγική» μέθοδος γυμναστικής που να είναι αποτελεσματική για όλους. Εκτός από τον τρόπο ζωής, την αντοχή αλλά και τη διατροφή του καθενός, μεγάλη σημασία έχει και η ηλικία. Εξάλλου, το σώμα μας αλλάζει με τα χρόνια όπως και ο ρυθμός με τον οποίο καίμε θερμίδες. Ανακαλύψτε με ποιες ασκήσεις μπορείτε να έχετε μια fit σιλουέτα στα 20, στα 30 και στα 40:

Αερόμπικ και βάρη στα 20

Κατά τη διάρκεια της τρίτης δεκαετίας της ζωή σας μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε ένα σμιλεμένο κορμί παρόλο που ήδη ο μεταβολισμός να αρχίζει να επιβραδύνεται. Αν ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή και ασκείστε 4 φορές την εβδομάδα τότε μπορείτε να κάνετε:

Αερόμπικ: 45 με 60 λεπτά αερόβιας άσκησης (μέτριας έντασης). Μπορείτε να διαφοροποιήσετε το πρόγραμμα κάνοντας διάδρομο, ποδήλατο ή σχοινάκι.

Βάρη: Κάντε 2-3 σετ ασκήσεων με βάρη 1 με 2 φορές την εβδομάδα και στοχεύστε στις 15 επαναλήψεις για κάθε άσκηση.

Προτεραιότητα στα βάρη στα 30

Στα 30 οι γυναίκες παρατηρούν πολλές αλλαγές στο σώμα τους, με την ορμόνη DHEA αλλά και άλλες ορμόνες να σημειώνουν πτώση. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα μας, προκειμένου να κάψει θερμίδες, χρειάζεται συγκεκριμένες ασκήσεις. Σε αυτή τη φάση τα βάρη είναι πιο κατάλληλα από ό,τι η αερόβια άσκηση.

Βάρη: Κάντε ασκήσεις με βάρη 2 φορές την εβδομάδα (όχι συνεχόμενες). Επιλέξτε 2 ή 3 σετ με πιο βαριά βάρη ώστε να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα.

Εναλλακτικά επιλέξτε περπάτημα ή τρέξιμο με 3 λεπτά μέτριας έντασης και 1 λεπτό έντονης έντασης για μισή ώρα.

Outdoor γυμναστική και βάρη στα 40

Στα 40 κλό είναι να συνδυάζετε την άσκηση με την χαλάρωση! Πώς μπορείτε να το πετύχετε αυτό; Επιλέξτε να κάνετε γυμναστική εκτός γυμναστηρίου.

Κάντε jogging ή περπατήστε για 45 λεπτά 3 με 5 φορές την εβδομάδα. Μπορείτε να επιλέξετε την κολύμβηση ή κάποιο άλλο χόμπι που μπορεί όχι μόνο να σας γυμνάσει αλλά και να σας χαλαρώσει.

Βάρη: Στοχεύστε σε ένα πρόγραμμα με βάρη 3 φορές την εβδομάδα με 2-3 σετ ασκήσεων.

Ανεξάρτητα από τη μέθοδο γυμναστικής που θα ακολουθήσετε ή την ηλικία σας, καλό είναι να φροντίζετε και τη διατροφή σας. Για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα μετά το γυμναστήριο, βάλτε στην καθημερινότητά σας μια πρωτείνη με υψηλή διαλυτότητα και χαμηλά λιπαρά και σάκχαρα. Το THE ACTIVE Club Body Reform είναι ιδανικό για τη διαχείριση του βάρους και καλό μεταβολισμό. Είναι το μόνο που συνδυάζει υψηλή ποσότητα CLA (λιποδιάλυση) με ισχυρούς θερμογενετικούς παράγοντες και περιέχει, εκτός από Moringa, και CLA Clarinol® για μείωση λίπους και αύξηση της άλιπης μυϊκής μάζας, BioPerine® για καλύτερη απορρόφηση των συστατικών, χολίνη, Guarana, D3, cayenne pepper, ψευδάργυρο και χρώμιο για ενίσχυση του μεταβολισμού, κορεσμό και διατήρηση καλής κατάστασης οστών και μυών, αλλά και βιταμίνες B5, B6, B12 για παραγωγή ενέργειας και μείωση της κούρασης. Δεν περιέχει γλουτένη, σάκχαρα, αλάτι, λακτόζη ή συντηρητικά.

Activate your life και γίνετε μέλος της κοινότητας Active Club!

Ανακαλύψτε όλα τα προιόντα της σειράς THE ACTIVE CLUB για απόδοση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική αλλά και γενικότερη βελτίωση της υγείας.