fbpx
Image Alt

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

μπολ με δημητριακά και blueberries, υγιεινή διατροφή πρωινό

Υγιεινες τροφες με πολλες θερμιδες

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να ακολουθήσουν μια υγιεινή διατροφή βάζοντας καθημερινά στο πιάτο τους τροφές που τους γεμίζουν με θρεπτικά συστατικά και αφήνοντας στην άκρη κακές διατροφικές συνήθειες. Όμως κάποιες τροφές -ενώ θεωρούνται υγιεινές- μπορεί να μην είναι απόλυτα διαιτητικές με αποτέλεσμα να προσθέτουν κιλά όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες. Ποιες είναι αυτές;

Smoothies με φρούτα

Τα smoothies με λαχανικά περιέχουν λίγες θερμίδες όμως όταν προσθέτουμε πολλά φρούτα τότε αυξάνουμε τις θερμίδες. Προσέξτε την ποσότητα των φρούτων αλλά και ποια φρούτα βάζετε στο smoothie σας.

Λάδι καρύδας

Οι περισσότερες διαιτητικές συνταγές πλέον αντικαθιστούν το βούτυρο και το ελαιόλαδο με λάδι καρύδας. Δίνει γεύση και έχει θρεπτικά συστατικά-όπως και το ελαιόλαδο άλλωστε. Μην ξεχνάτε όμως ότι δύο κουταλιές της σούπας λαδιού καρύδας περιέχουν περίπου 250 θερμίδες!

Γκρανόλα

Τι πιο υγιεινό από την βρώμη; Η γκρανόλα είναι ένα νόστιμο πρωινό ή σνακ με βάση τη βρώμη και περιέχει ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα , για αυτό μια διαιτητική μερίδα είναι –όχι ένα μπολ αλλά- περίπου ¼ κούπας.

Βούτυρο ξηρών καρπών

Το φυστικοβούτυρο, το βούτυρο αμυγδάλου ή φουντουκιού είναι πολύ θρεπτικά και νόστιμα αλλά περιέχουν πολλές θερμίδες. Αλείψτε τα στο ψωμί αλλά μην τα τρώτε με το κουτάλι!

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι… φρούτα, οπότε μπορείτε να φάτε όσα θέλετε. Σωστά; Όχι! Κάποια αποξηραμένα φρούτα εκτός από φυτικές ίνες και πρωτεΐνη περιέχουν και ζάχαρη για αυτό πρέπει να επιλέξετε σωστά, ειδικά αν σκεφτείτε ότι ¼ κούπας αποξηραμένα φρούτα έχουν τις ίδιες θερμίδες με μιάμιση κούπα φρέσκα φρούτα.

Φυσικά δεν χρειάζεται να σταματήσετε να καταναλώνετε αυτές τις τροφές, απλά να είστε προσεχτικοί με την ποσότητα κάθε φορά που κάνετε δίαιτα!