fbpx
κοπέλα που χαμογελά, λευκά δόντια, υγιεινή, υγεία και ομορφιά, υπέροχο χαμόγελο

ΥΓΕΙΑ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ρολόι ξυπνητήρι παλαιού τύπου, αναλογικό

Ξυπνατε με αγχος; 5 τροποι για να το αντιμετωπισετε

Έχετε ξυπνήσει ποτέ νιώθοντας εξάντληση από τις σκέψεις για όσα έχετε να κάνετε μέσα στην ημέρα; Μήπως ξυπνάτε έτσι τα περισσότερα πρωινά; Αν το πρώτο πράγμα που αισθάνεστε όταν ξυπνάτε το πρωί είναι άγχος, τότε μάλλον βιώνετε πρωινό άγχος, κάτι που μπορεί επιστημονικά να μην έχει καθοριστεί αλλά βιώνουν πολλοί άνθρωποι των δυτικών κοινωνιών.

Ποια είναι τα συμπτώματα;

‘Όταν ξυπνάτε νιώθετε:

Κούραση

Είστε ιδρωμένοι

Έχετε ναυτία

Πόνος στους μύες

Πώς μπορείτε να το αποβάλλετε:

Κοιμηθείτε 7-8 ώρες και όχι πολύ αργά

Να γυμνάζεστε πιο συχνά. Τριάντα λεπτά πρωινής γυμναστικής μπορούν να απελυεθρώσουν ενδορφίνες και να σας ηρεμήσουν.

Αποκτήστε πρωινές συνήθειες που σας χαλαρώνουν, όπως ένα ζεστό μπάνιο ή περπάτημα πριν ξεκινήσετε τη μέρα σας.

Μια πρωινή ρουτίνα μπορεί να σας απαλλάξει από το άγχος. Το σωστό πρωινό, η γυμναστική, περπάτημα με μουσική ή ένα βιβλίο θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τη μέρα σας με πιο χαλαρό τρόπο.

Δώστε χρόνο στον εαυτό σας να χαλαρώσει το πρωί. Μην ανοίξετε τα emails σου ή απαντήσετε τηλεφωνήματα πριν ξυπνήσετε καλά, φάτε και κάνετε γυμναστική.